Zeneismereti szakmai napon mutatkozott be a Cifra Palota Zeneóvoda és Zenebölcsőde

2019.03.05 21:41

2019. február 6-án a Schneider Lajos Alapfokú Művészeti Iskolában megrendezett Zeneismereti Szakmai nap keretében bemutattam az ezévi zeneóvodás csoportommal végzett mukát, az eddig elért eredményeinket és az előadás folyamán bemutattam néhány olyan programot is, mellyel az óvodás és a kisiskolás ének-zene és szolfézstanítás eredményesebb, izgalmasabb és gazdagítóbb lehet. Sokat készültem az előadásra és nagyon boldog voltam, hogy beszélhettem a munkámról, a tapasztalataimról és eredményeimről, amiket a több éves útkeresés, fejlődés hozott magával. A csoport egy része is bemutatkozott az előadás előtt, ugyanis elénekeltünk néhány dalt a tanultakból. A foglalkozások alatt hallgatott zenékre való festés alkotásaiból rendeztem egy kiállítást, amin egyúttal megmutattuk Antal-Lundström Ilona Látható hangok programjának kitöltött feladatlapjait is. Ezzel szerettem volna bepillantást nyújtani a kollégáknak a program használatába és így népszerűsíteni ezt a remek módszert.